Wednesday, August 10, 2011

i wish it was true

so hari ni i don't care. aku insist jugok nk ajak dia gi check up. hari hari mengadu sakit kepala and everytime pucat lesi dok tenang betul. and yes adi mmg paranoid sikit bab2 doktor ni. phobia katanya. pujuk punya pujuk pun tak makan jgk. last2 dia just beli panadol je haih this boy -_-
bila dok jd teman gi klinik then we just lepak kat tempat biasa je. ada teerah and aien sekali. dang ada hok tu 2 mmg dok jadi mnde ah hahahha duk suke je pah ceroh. sembang punya sembang camane tah blh keluor topik pasal hakim ciss teerah punya pasal ah ni. mmg kena bahan la aku kat situ. adi jgn cakap ah gelak sampai keluor air mata dasarrrr. lepas tu boleh dia cakap dengan aku macam ni

 "terima je lah hakim tu tie, mmg la dok hensem tapi banyok duit bohh hahahha" 

kurang ajor weh mamat ni, dia ingat aku gila besi ke? hahaha!

"mung jangan milih sgt tiey, kkg takdok org nok!"

hmm sedap je weh dia bahan aku.
pahtu aku cakap lah, "aku tau la aku tak lawo, jangan la kbo gitu hermm"


then his replies after that buat aku tergamam weh, setok kejap rasa nak luruh jantung
he said...

"eleh doh aku nok ke mung, mung wak jual mahal.. kalu mung jadi awek aku kan senang hahahaa"

aien dgn teerah mmg dah bantai gelak dah bila adi cakap macam tu. and aku tak tau nak react macam mana so aku just gelak sekali dengan diorang padahal dalam hati tuhan je tau dupdap rasa dia. pastu mcm mana tah last2 kitorg buat tak tau je and then tukar topik. tapi at the same time aku still terpikir lagi pasal tu until now. kenapa adi cakap gitu eh? dia gurau je ke or he was really meant it? huwaaaaaa i dont like this feeling. ke aku perasan sorang ni. hurmmss. but i hope dia betul2 maksudkan benda tu okay bye hahhahahahha.